O firmie

KOMPLEKSOWOŚĆ, PROFESJONALIZM I NOWE SPOJRZENIE NA NIERUCHOMOŚCI

Kompleksowość, profesjonalizm i nowe spojrzenie na nieruchomości, tak najkrócej można zdefiniować WAWEL-DOM NIERUCHOMOŚCI.

Dzięki bogatemu wachlarzowi usług pośrednictwa jesteśmy, z Tobą i dla Ciebie, od początku przygody z nieruchomością. Wiedza o Twoich potrzebach oraz nasza staranność i odpowiedzialność pozwolą Ci bezpiecznie przejść przez proces zakupu, sprzedaży czy najmu nieruchomości, zamieniając to doświadczenie w przyjemny (także wirtualny) spacer, którego trasę możesz sam zdefiniować, korzystając z pełnego pakietu usług lub usług wybranych przez Ciebie.

WAWEL-DOM NIERUCHOMOŚCI oferuje nową, bezkontaktową (bezpieczną) ofertę usług obrotu nieruchomościami; kupno, sprzedaż i wynajem: mieszkań, domów, działek i lokali. Nie musisz być naszym klientem byśmy bezpiecznie przeprowadzili Cię przez ciekawy świat nieruchomości, gdy chcesz ją kupić, sprzedać, wynająć a może zainwestować.

 

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z NASZYM BIUREM NIERUCHOMOŚCI?

1. Spotkanie.

Po pierwsze spotkajmy się. Wyznajemy zasadę, że najlepiej współpracuje się z osobą, którą się widziało i rozmawiało w bezpośrednim kontakcie. To buduje nasze relacje i wzmacnia zaufanie. Przy dobrej kawie poznamy Twoje plany związane ze sprzedażą bądź wynajmem nieruchomości, Twoją determinację do zrealizowania tego przedsięwzięcia oraz motywację.

2. Wycena.

Do każdej nieruchomości podchodzimy indywidualnie. Nasza wycena Twojej nieruchomości będzie oparta o ceny transakcyjne, o kwoty które faktycznie miały miejsce. Nie bazujemy na cenach ofertowych widniejących na portalach, bowiem najnowsze oferty, przy których widnieją ceny mieszkań często są marzeniami właścicieli i nie oddają rzeczywistej wartości rynkowej. Przeanalizujemy ostatnie transakcje podobne do Twojej i na tej podstawie oraz aktualnej sytuacji rynkowej dokonamy rzetelnej analizy wyceny Twojej nieruchomości.

3. Przygotowanie skutecznej strategii marketingowej oraz planu działania.

Każda nieruchomość jest inna i każda wymaga od nas podjęcia innych działań. Analizujemy ofertę, jej potencjał, atrakcyjność na tle konkurencji, wartościowość i wiele innych. Dobieramy odpowiedni plan marketingowy (np. sesja zdjęciowa, wirtualny spacer 360, film promocyjny, ujęcia z drona, banery na nieruchomości), dostosowany do aktualnej sytuacji rynkowej, tak aby móc sprzedać bądź wynająć Twoją nieruchomość w możliwie szybkim czasie za satysfakcjonującą cenę.

4. Przygotowanie oferty do zamieszczenia na portalach.

Pierwszym krokiem zmierzającym do przygotowania dobrej oferty jest zorganizowanie profesjonalnej sesji zdjęciowej. Jeżeli nieruchomość tego wymaga przygotowujemy home staging, który idealnie sprawdza się we wnętrzach wymagających „ocieplenia” i stworzenia miłego nastroju. Następnie przystępujemy do przygotowania opisu nieruchomości. Nie powinien on być za długi, ale też nie za krótki. Taki aby zawierał w sobie najważniejsze informacje, które zainteresują klienta poszukującego. Na rynku, zwłaszcza krakowskim, jest ogromna konkurencja. W związku z tym musimy wyróżnić się na tle konkurencji, tak aby uwagę klienta poszukującego, przyciągnęła akurat nasza oferta i zachęciła go do wybrania numeru telefonu.

5. Promocja.

Dbamy o oferty nieruchomości, które powierzają nam nasi klienci i w związku z tym prowadzimy ich aktywną promocję na portalach branżowych. Bardzo mocno pilnujemy, aby liczba ofert była duża i aby oferty naszego biura były na szczytach list dostępnych na portalach z ogłoszeniami nieruchomości. Z racji tego, że większość ofert, które powierzają nam nasi klienci są umowami podpisanymi na zasadach wyłączności – dokonujemy wszelkich starań by nieruchomości te były wyróżnione i znajdowały się na pierwszych stronach. Jeżeli infrastruktura na to pozwala wywieszamy baner reklamowy na balkonie bądź w oknie danej nieruchomości. Nie oszczędzamy na promocji ofert, zależy nam aby oferty naszego biura były widoczne.

6. Prezentacja nieruchomości.

Żadna nieruchomość nie sprzeda bądź nie wynajmie się sama. Do tego potrzebne jest odpowiednie spotkanie, na którym doświadczony Agent przedstawi wszystkie zalety danej nieruchomości. Pamiętajmy, że zwykle od pierwszego spotkania, tj od pierwszego wrażenia klienta zależy dalsze powodzenie sprzedaży bądź wynajmu nieruchomości. Liczy się nie tylko miła i serdeczna atmosfera, ale również rzetelna wiedza i znajomość rynku nieruchomości.

7. Negocjacja ceny.

Negocjacje ceny nieruchomości to domena każdego Agenta Nieruchomości. Trzeba się z tym zmierzy. Nie jest to łatwe jak mogłoby się wydawać. Wielu z Was pewnie pomyśli, że to dziecinnie proste i wystarczy klientowi powiedzie, że nie zejdzie z ceny, bo na tą nieruchomość czeka już kilku innych klientów w kolejce. Nikt już nie wierzy w takie techniki sprzedaży i dawno odeszły już one do lamusa. Skutecznie przeprowadzone negocjacje po pierwsze doprowadzą do sfinalizowania transakcji, a po drugie Strony pozostaną ze sobą w dobrych stosunkach. Wbrew pozorom przeprowadzanie negocjacji jest procesem niezwykle trudnym, wymagającym od negocjatora silnych nerwów, asertywności i technik mediacyjnych. Jako kompetentni Agenci mamy doświadczenie w przeprowadzaniu negocjacji i potrafimy robić to dobrze.

8. Akceptacja oferty cenowej.

Prezentowana przez nas nieruchomość może okazać się bardzo atrakcyjna dla kilku klientów, którzy będą chcieli taką nieruchomość nabyć. Biorąc pod uwagę powyższy punkt nasz Agent wybierze najlepszą ofertę, którą złoży mu klient poszukujący. Będzie ona zapewne poprzedzona negocjacjami. Nasi Agenci nigdy nie wybiorą dla swojego klienta pierwszej, lepszej oferty aby tylko jak najszybciej sfinalizować transakcję i wziąć prowizję, Wybiorą ofertę najkorzystniejszą cenową dla klienta, nawet jeśli na takiego klienta trzeba będzie zaczeka.

9. Finalizacja transakcji.

Jesteśmy na przedsionku końca sprzedaży i tu pojawia się wiele pytań – jak to będzie z tymi wszystkimi formalnościami i dokumentami? Co po kolei należy zrobi? Pytań jest wiele, ale na szczęście Klient po to zgłosił się do naszego Biura Nieruchomości, aby załatwiło ono za niego wszelkie formalności związane z finalizacją transakcji. Chcemy, żeby nasi klienci przyszli na podpisanie akt unotarialnego czując się przez nas zaopiekowani, dlatego gromadzimy za nich całą dokumentację oraz odbywamy wizyty w Urzędach Miasta, Gminach, Urzędach Skarbowych, Starostwach Powiatowych, Spółdzielniach Mieszkaniowych czy Administracji. Rekomendujemy sprawdzone kancelarie notarialne, z którymi współpracujemy. Dbamy o to, aby nasi klienci czuli się zaopiekowani i spokojni.

10. Przekazanie kluczy do lokalu.

Ostatni punkt naszej współpracy. Ostatni i najmilszy dla Stron. Na takim spotkaniu sporządzamy protokół zdawczo-odbiorczy i przekazujemy klucze do lokalu. W przypadku nieruchomości na wynajem sporządzamy zdjęcia do protokołu, ukazujące stan nieruchomości w chwili jej przekazania. Zwracamy uwagę na wszelkie rysy, ubytki w ścianach, meblach itp. Pozwala nam to, po ustaniu stosunku najmu na sprawdzenie, czy dana wada pojawiła się w trakcie eksploatacji lokalu, czy była tam już wcześniej. Wykonane zdjęcia do protokołu zdawczo-odbiorczego są następnie wysyłane Stronom na ich adresy e-mail. Pomaga to uniknąć niedomówień i ewentualnych sprzeczek.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem